Ofte stillede spørgsmål
-
Hvordan kan jeg betale?
Vi tilbyder betaling med betalingskort, Apple Pay, Google pay samt delbetaling via Viabill.
-
Hvordan fungerer afdragsordning?
ViaBill giver dig mulighed for at betale for dine køb i 10 rater, uden renter og gebyrer*. Køb det du mangler med det samme og udskyd din betaling.
*Gælder for op til 2000kr.
Alle køb over 2000kr. bliver tillagt en månedeligt gebyr på 29kr. Læs mere på viabill.dk
Sådan benytter du Viabill:Step 1: Læg dine varer i kurven og vælg Viabill som betalingsmetode ved kassen.
Step 2: Følg instruktionerne ved kassen og tilmeld dig hurtigt og nemt. Du ved med det samme om du er godkendt.
Step 3: Modtag din ordre med det samme og betal over tid i 10 lige store rater hver måned. Du betaler den første rate, når varen afsendes, og resten senere.
-
Hvornår sendes min ordre?
Vi afsender ordrer på alle hverdage. Bestiller du inden kl. 15.00 afsendes ordren samme dag.
-
Hvor lang er leveringstiden?
Du modtager en mail så snart vi har afsendt din ordre. Fra dette tidspunkt vil ordren som hovedregel være hos dig inden for 3 hverdage.
-
Kan jeg selv afhente mine varer?
Ja, du kan kvit og frit afhente din ordre på vores adresse Blangstedgårdsvej 1, 5220 Odense SØ. Du kan hente din vare allerede 2 timer efter du har modtaget ordrebekræftelsen. Vores åbningstider er mandag-fredag kl.09.00-16.00.
-
Jeg har ikke modtaget min ordre - hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du gerne kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt. For spørgsmål til levering af din ordre bedes du kontakte kundeservice på mail: ordre@tech24.dk
-
Hvordan foregår returnering?
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Du skal selv betale for returnering af pakken, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transport. Varen sendes til den adresse der fremgår af din købskvittering.
-
Modtaget forkert vare - hvad skal jeg gøre?
Det kan desværre ske at vi ved en fejl har sendt dig en forkert vare. Såfremt det er tilfældet skal vi nok sørge for at du får den rigtige vare så hurtig som muligt, og returporto skal vi nok stå for. Henvend dig blot til vores kundeservice, så får vi opklaret fejlen og sendt dig din rigtige vare.
For henvendelser om modtagelse af forkert vare bedes du kontakte kundeservice på mail: ordre@tech24.dk
-
Ombytning - jeg har bestilt forkert vare
Hvis du uheldigvis er kommet til at bestille den forkerte vare og ønsker at få den ombyttet bedes du kontakte vores kundeservice på mail ordre@tech24.dk
-
Defekt vare ved modtagelse
Hvis din vare er gået i stykker ved modtagelsen, bedes du blot sende en mail til os med billede af skaden på varen. Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice, som vil sørge for en erstatning af varen. For henvendelser om modtagelse af defekt vare bedes du kontakte kundeservice på mail: reklamation@tech24.dk
-
Fortrydelse af køb
Hvis du ønsker at fortryde købet inden vi har sendt din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, så vi kan få annulleret ordren. Såfremt du fortryder din ordre efter den er afsendt, skal du sende pakken retur sammen med kopi af ordrebekræftelsen, samt en kort beskrivelse af hvad der skal ske efterfølgende. Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen, og du skal selv betale for omkostningerne i forbindelse med returneringen.






























Nyhedsbrev
Tilmeld dig nyhedsbrevet. Hold dig opdateret om trends, dine yndlingsbrands og find ny inspiration.



- Åbner i et nyt vindue.